onsdag 28 maj 2014

V.30

Idag har jag varit hos tandläkaren och dragit ut 1 visdomstand. Om några veckor ska jag dra ut en till. Efter det blev det ett besök hos barnmorskan. Tog de vanliga proverna mätte magen och lyssnade på hans hjärtljud. Alltid lika mysigt! :-) 

Nu har det gått ca tre timmar sedan tanden åkte ut bedövningen börjar släppa, det har tyvärr inte slutat blöda än, men jag är så hungrig så jag hoppas att det slutar väldigt snart! 
Sen ska jag bara vila idag. Är så trött! 

I affären hade de svenska jordgubbar! Blir att mumsa på de ikväll. 

Läste att äter man mycket frukt och grönt så är chansen att få en fullgången graviditet större än om man inte äter frukt och grönt.  

1 kommentar:

  1. Intressant! Verkar dock inte stämma på mig för jag äter i stort sett inga grönsaker och bara lite frukt och gick över 2dagar:) Men det är ju alltid bra att få i sig det. Jag önskar jag klarade av att äta grönsaker. Gillar det verkligen inte trots försök:(
    Carro

    SvaraRadera