onsdag 21 maj 2014

Min lediga dag!

Vecka 29 och tredje och sista trimestern! Helt underbart! 83 dagar kvar till beräknad vräkning. Och 2 dagar kvar för mig att jobba! Känns helt okej! 

I dag har jag varit ledig, mamma är uppe i Linköping så hon kom o hälsade på. Vi kollade på alla fina kläder+ badbalja hon köpte i Ullared. 

 
Badbaljan blev fort poppis! 

 Massa mysiga, fina kläder! Älskar de gröna färgerna!  
2pyjamas
1kortärmad body
1långärmad body
5dregflisar
1overall
4handdukar
1påslakansett till vagn
1lakan till vagn
2lakan till spjälsäng
1mössa 
1 mjukiskossa med speldosa
Massa tvättlappar! 

Efter att vi ätit frukost tillsammans så gick vi ut på en promenad, nästa. 5km! Mina första på typ 8 månader! 
Vi va tvungna att kolla om vi orkade i för blodomloppet i morgon! O det kommer gå kanon!! 



Lite senare lagade vi lunch, wook med sojakorv och nudlar till det. En sallad med nätmelon, gurka och körsbärstomater. 

När mamma hade åkt fick jag ut o satte mig i solen :-) 



Det va redigt varmt så va bara ute i 30 minuter. Gassande sol och nästan klarblå himmel! 



2 kommentarer:

  1. Fina kläder! Ett tips är att köpa en del enfärgat. De flesta kläder man får är färgglada eller mönstrade vilket är svårt att para ihop om man bara har sånt. Nåt jag fått känna på. Sixten har mycket fina kläder men det går inte att matcha för det blir för mycket.
    Carro

    SvaraRadera
  2. Bra tips! :-)
    I 50-56 har jag massa vita tråkiga kläder! ;-) men lite högre upp i storlekarna har jag typ bara de från ellos.

    SvaraRadera