torsdag 17 juli 2014

Trött bebis

Ja nu va det länge sen jag skrev igen. Längtar inte äns efter att skriva. 

Kan i alla fall meddela att bebisen är fixerad. Och att det är som längst 5 veckor kvar nu. Jag har mycket sammandragningar och mycket förvärkar så fort jag gör något, tex bäddar sängen.. O då är den ändå hög. Så klart att vi hoppas på att få träffa våran bebis snart. Det ända jag vet är att han kommer när han är redo. Allt är inpackat i bilen ifall att. 

Senaste veckan har han sovit nästan hela nätterna, rör sig istort sätt bara när jag vänder på mig. Är han lika mig när jag va liten så kommer vi få väcka honom för att ge mat. Ska hålla extra koll på om han rör sig mycket idag. Igår va han inte speciellt livlig. Annars blir det att ringa till förlossningen o rådfråga. 



Nu är det dax för lunch! Hoppas att han kommer igång så vi slipper åka in. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar