onsdag 10 september 2014

Mini "helg"

Nu har vi varit "hemma", där träffade vi massa fina människor! 
Vi åkte direkt till mormor där fick hon mata A 


Sedan kom en moster till mig och ett av hennes barnbarn. 

Någon halvtimma senare kom min syster och min morbror. 

Änn lite senare kom deras son och hans sambo, son och hund. 

Ännu lite senare kom en kusin till mormor med.  Alla gosade med min plutt kille! 

A har fått massa fina presenter. 

Från Pia & Roger

Från Rebecka, David, Liam & Tito  ? 

Från Rebecka, David, Liam & Tito  ? 

Från Petra och Oliver

Från Moster Inger med familj

Så hade Pia med sig en påse med kläder som Liam haft som A får låna. 

Vi hade massor att bära från mormor ut till bilen. Men mamma o pappa va med och hjälpte oss att bära. 

Vi sov hos mamma o pappa och i morse kom en granne till dem för att se våran lilla guldklimp! 

På vägen hem åkte vi till en kompis till mig, hon gosade massor med magen när han låg där. Så det va jätte kul att visa upp honom för henne. Hon fick även veta att hon fått en provanställning som börjar på måndag. Så det blev redigt go fika hos henne då vi hade massor att fira! 

En fin tisdag-onsdag har vi haft! 



2 kommentarer:

  1. Vilka fina grejjer ni fått! Det är så kul att träffa släkt och vänner och visa upp sin fina bebis:)
    Måste bara fråga; äter han ersättning eller är det bara en engångsföreteelse? Fick för mig att du skrev att amningen gick sådär?
    Carro

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag känner mig så levande och lycklig när man äntligen får visa upp det finaste man har. Vi varvar med ersättning, pumpning och amning. Men kommer säkert bli bara ersättning om några veckor.. Mjölken bara minskar o minskar hur mycket vi än tragglar.. Så det är inte värt all frustration. Vi får busa och gosa extra mycket istället ;-)

      Radera