onsdag 13 augusti 2014

1,2,3,4,5,6,7,8,9,10!!!! Andas!

Tips till alla som ska berätta att ni är med barn! 

Säg att bebisen är beräknad minst en vecka efter vad den är! 

Jag är så jävla trött på alla som hör av sig o frågar om han har kommit än, om jag känner något, om det är på G! 

När vi vet att han är på G eller när han är ute så hör VI av oss! 

Fast just nu är jag så jävla trött på allas frågor så jag har lust att stänga av mobilen o vänta ytterligare en vecka efter att han kommit ut innan vi berättar för någon alls. 

Det "roliga/mest irriterande" är att folk frågar om han kommit, jag svarar nä han ligger där inne o mår bara bra. Då svarar nästan alla tillbaka, ja han kommer när han är redo. Som att det är jag som skrivit till dem o frågat om han inte kommer snart. Jag vet att han kommer när han är redo! Det är DU som tjatar o frågar mig minst varje dag!! Som att han skulle komma ut fortare för det!?! 

"Räknar till 10!!!" SUCK! 

Jag trodde i alla fall att de människorna som själva har barn va de som skulle hålla käften, men det är ni som är värst! Ni av någon borde väl veta hur jävla irriterande det är att telefonen piper i ett för att folk vill veta om bebisen är ute. 

Igår va det beräknade datumet, o redan dagarna innan va folk så vänliga att berätta för mig att snart är det den 12 och hans beräknade datum. 

-VA!!! Är det?? Det hade jag ingen aning om! TACK för att du kunde berätta det för mig! Jag hade ingen som helst koll på den saken. 

Nä! Jag som hade tänkt att försöka sova lite då jag knappt kan sova på nätterna av den ena eller andra anledningen. Men nu är jag så jävla uppe i varv o irriterad så nu är den vilan förstörd! 

1 kommentar:

  1. Jag ber om ursäkt om jag är en av dem som gjort dig arg och frustrerad! Inte alls meningen! Precis som du skriver så är det jobbigt med sånna frågor. Jag slapp visserligen det rätt bra eftersom han kom två dagar över tiden men jag förstår dig. Förlåt åter igen! Ibland är man bara för nyfiken. Det är tillräckligt jobbigt ändå att vänta.
    Kram och lycka till! Carro

    SvaraRadera