onsdag 14 maj 2014

Max 106 dagar kvar!



Idag är det som absolut max 106 dagar kvar tills han är ute hos oss!  Det känns inte segt eller läskigt, bar som en väldigt jobbig längtan och väntan. Men har vi väntat i 6 år så vad gör några 100 dagar hit eller dit?!? Huvudsaken är att han mår bra och att han kommer till oss. Nästa vecka är vi inne i sista och tredje trimestern. :-) 

Jag känner inte alls av lika mycket aktivitet i magen längre.. Hoppas att det beror på att han är lika trött som mig. För jag är ofokuserad och trött och inte alls med.. Men känner av någon buff varje dag. Men inte så att jag kan säga att varje dag mellan kl X-X är han vaken och rör sig massor. Utan ibland på morgonen, ibland på kvällen, ibland mitt på dagen.. Jätte olika. Som att man inte oroar sig för allt möjligt ändå... 

Mår illa när jag äter men är hungrig/sugen på något hela tiden! 

Efter idag är det 6 dagar kvar. Längtar massor!  La även in om föräldraledighet till sista januari till att börja med. Så är tanken att M ska gå hem några månader, sen jag igen o sen han igen. Vi får väl se hur det blir med det. Men så är tanken nu. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar