lördag 10 oktober 2015

Livet.

Allt som oftast är det något man längtar till. Jag älskar att det är helg, att M är ledig och att vi får umgås. Men jag längtar efter ett telefonsamtal som ska komma måndag eller tisdag i veckan. Jag längtar inte efter att börja jobba. Men jag längtar efter lönen. 

Angående telefonsamtalet så är det vårdcentralen som ska ringa. Så egentligen inte så speciellt roligt. Men då brösten läcker mjölk och jag inte ammar o inte är med barn så hoppas jag verkligen att jag kan få hjälp. Det spänner och gör ont, men det värsta är att, det är svårare att bli med barn när kroppen producerar mjölk. Så hoppas att vi kan få hjälp fort. Den snabbaste är medicin som man tar i två veckor. Så kan man hoppas att vi kan börja försöka om några månader igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar