söndag 11 oktober 2015

Kropps krämpor

Igår kväll efter att både A och M somnat så tittade jag på Spring finalen. Efter det tittade jag på två av de första avsnitten då jag inte sett något avsnitt alls utan bara följt Magnus på insta. I mitten på andra avsnittet så började jag må illa och blev yr i huvudet. Så fick stänga av och sov med hink brevid sängen. 
Tänkte först att det berodde på att jag blev åksjuk (lätt påverkad) men nu vet jag inte längre.. Har haft som mensvärk i mage och rygg och mått illa i stort hela dagen. Även lite ont i halsen har kommit nu ikväll..  Brösten värker av o till och huvet gör ont. Antingen är det en förstelning eller så är det helt enkelt kroppens sätt att säga att den inte vill att mammaledigheten ska vara slut.. 

Har inte varit redigt sjuk en ända gång sedan jag gick hem i maj förra året. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar